Voelt u zich niet meer veilig thuis omdat u bang bent dat er geen hulp is als er iets gebeurd? Sociale alarmering maakt het mogelijk om, met één druk op de knop, hulp in te schakelen in geval van nood. Dag en nacht, 7 dagen in de week. Uw alarm wordt dus altijd beantwoord. Het systeem bestaat uit een alarmkastje, adapter, snoer en halszender. Een polsbandje kan bij- of nageleverd worden. Een extra zender kan ook geleverd worden.
Hoe werkt het?
Meteen een medewerker aan de lijn Deze medewerker vraagt wat er aan de hand is. De medewerker is (medisch) opgeleid om de situatie goed te kunnen beoordelen. Hij of zij ziet meteen wie u bent en waar u woont. De alarmcentrale zorgt er voor dat snel de benodigde hulp wordt ingeschakeld. Dit zijn de drie door u opgegeven contactpersonen (kinderen, buren, vrienden). Zij hebben dan ook een sleutel van uw woning en wonen niet al te ver weg
Kosten abonnement Voor het gebruik van een personenalarmering betaalt u een abonnementsprijs. Deze wordt maandelijks geïncasseerd. Er zijn eenmalig aansluitkosten.
Vergoeding zorgverzekeraar Sommige zorgverzekeraars vergoeden de personenalarmering. Vraag dit na bij uw eigen zorgverzekeraar.
contact
Meer informatie Bel voor meer informatie en tarieven naar Surplus, 0162 – 520 706.